неділю, 14 грудня 2014 р.

про що блог

Ласкаво просимо на мій блог!




Привіт! Я Таня мама трьох хлопців, за освітою HR-менеджер, а також консультант з грудного вигодовування та вчитель природного методу розпізнавання плідності.


В своєму блозі я
розкриваю теми з грудного вигодовування, пологів та природному методу планування сім'ї.

 Додавайте мій блог, та стежте за оновленнями, щоб не пропустити нового та цікавого ;


Залишайте під дописами ваші коментарі та запитання. Всім приємного дня!

  P.S.  Якщо у вас виникли запитання ви можете задавати їх мені на консультації через скайп 



Зв'язатися зі мною можна:
 
+38 097 486 88 35  (безкоштовно)

yaremkotr@gmail.com

1 коментар:

  1. Доброго дня є питання нашій дитині рік і три починали з суміші але перевели на гв тепер дитя відмовляється від гв вже як неділю, дитя саме їсть з ложки п'є але дружина рахує що її потрібно продовжувати гв чому дитина відмовляється від гв які причини чи можна вводити релактацію? Вони зараз в лікарні з ангіною.

    ВідповістиВидалити